Klient má právo:
- Zůstat v anonymitě – být zde pod přezdívkou
- Během otevírací doby kdykoli přijít a odejít podle svých potřeb
- Na bezplatné využití nabídky služeb
- Využít v některý den pouze „bezpečný prostor klubu“
- Podílet se na nabídce programu zařízení a ovlivňovat jej tak, že podnět řeknou sociálnímu pracovníkovi nebo pracovníkovi v sociálních službách nebo vhodí písemný vzkaz do schránky v KLUBU 2
- Na výběr a změnu klíčového pracovníka, pokud je to možno
- Na podání stížnosti, když nejsou spokojeni se službou, s možností odvolání
- Vědět o jakékoli své dokumentaci a nahlížet do ní
- Mít svůj názor
- Ukončit spolupráci
Klient má tyto povinnosti:
- Respektovat pracovníky i dobrovolníky a chovat se k nim slušně
- Plánovat průběh služby spolu se svým klíčovým pracovníkem, hodnotit průběh služby podle svých potřeb a přání
- Neodcizovat cizí majetek
- Neničit majetek POHODY, budovy a vybavení na zahradě
- Zapůjčené věci vždy vrátit v pořádku
- Nenosit cigarety, alkohol, drogy a návykové látky do POHODY a nevstupovat do zařízení pod jejich vlivem
- Nenosit do POHODY nebezpečné předměty (nože, zbraně)
- Nenosit do POHODY cennosti (mobil, peníze, klíče), pokud je klient musí sebou přinést, pak je uschová v uzamykatelné skříňce zařízení
- V prostorách POHODY se s nikým sexuálně, tělesně nesbližovat (líbání, osahávání)
- Dbát na čistotu a hygienu (vši, teplota, mytí a dezinfekce rukou)
- Nechodit naboso do POHODY – použít ponožky nebo přezůvky
- Nikoho fyzicky nešikanovat (pošťuchování, rvačky)
- Nikoho psychicky nešikanovat (posmívání se, nadávky, vyhrožování, sprostá slova)
- Bez dozoru pracovníků se nezdržovat na zahradě
- Nepřelézat přes plot (ke vstupu slouží branka)
- Nepouštět vulgární a nevhodné písně, videa
- Nerušit svým projevem ostatní klienty při vybraných činnostech – besedy, preventivní programy, akce, kluby
- Neotevírat okna bez přítomnosti pracovníků