Klient má právo:

  • Zůstat v anonymitě – být zde pod přezdívkou
  • Během otevírací doby kdykoli přijít a odejít podle svých potřeb
  • Na bezplatné využití nabídky služeb
  • Využít v některý den pouze „bezpečný prostor klubu“
  • Podílet se na nabídce programu zařízení a ovlivňovat jej tak, že podnět řeknou sociálnímu pracovníkovi nebo pracovníkovi v sociálních službách nebo vhodí písemný vzkaz do schránky v KLUBU 2
  • Na výběr a změnu klíčového pracovníka, pokud je to možno
  • Na podání stížnosti, když nejsou spokojeni se službou, s možností odvolání
  • Vědět o jakékoli své dokumentaci a nahlížet do ní
  • Mít svůj názor
  • Ukončit spolupráci

Klient má tyto povinnosti:

  • Respektovat pracovníky i dobrovolníky a chovat se k nim slušně
  • Plánovat průběh služby spolu se svým klíčovým pracovníkem, hodnotit průběh služby podle svých potřeb a přání
  • Neodcizovat cizí majetek
  • Neničit majetek POHODY, budovy a vybavení na zahradě
  • Zapůjčené věci vždy vrátit v pořádku
  • Nenosit cigarety, alkohol, drogy a návykové látky do POHODY a nevstupovat do zařízení pod jejich vlivem
  • Nenosit do POHODY nebezpečné předměty (nože, zbraně)
  • Nenosit do POHODY cennosti (mobil, peníze, klíče), pokud je klient musí sebou přinést, pak je uschová v uzamykatelné skříňce zařízení
  • V prostorách POHODY se s nikým sexuálně, tělesně nesbližovat (líbání, osahávání)
  • Dbát na čistotu a hygienu (vši, teplota, mytí a dezinfekce rukou)
  • Nechodit naboso do POHODY – použít ponožky nebo přezůvky
  • Nikoho fyzicky nešikanovat (pošťuchování, rvačky)
  • Nikoho psychicky nešikanovat (posmívání se, nadávky, vyhrožování, sprostá slova)
  • Bez dozoru pracovníků se nezdržovat na zahradě
  • Nepřelézat přes plot (ke vstupu slouží branka)
  • Nepouštět vulgární a nevhodné písně, videa
  • Nerušit svým projevem ostatní klienty při vybraných činnostech – besedy, preventivní programy, akce, kluby
  • Neotevírat okna bez přítomnosti pracovníků

 


 
WEBMASTER: Paradise Web